Kami Sepetang EM

Sepetang Event Management “Sepetang EM”

Tunjang perniagaan kami adalah pengurusan acara atau majlis “Event Management”. Dari sekecil majlis pertunangan hinggalah ceramah mega.

Tawaran perkhimatan kami secara amnya adalah penyelesaian menyeluruh acara atau majlis pelanggan kami.

Dari penyediaan tapak, khemah, pengangkutan, petugas, tempat penginapan tetamu, promosi, jemputan. Pendek kata pelanggan kami hanya perlu nyatakan tarikh dan jumlah peserta pada majlis mereka dan kami akan pastikan acara atau majlis pelanggan kami terlaksana dan mendapat pujian tetamu.

Monday 10 November 2014

Banner Baru Untuk Segmen Perniagaan Lama ;-) Catering

Pengurusan acara atau event management selalunya melibatkan ramai tetamu dan masa yang panjang, pada permulaan perniagaan ini kami memberi peluang kepada perniagaan lain untuk memenuhi ruang perniagaan penyediaan makanan.

Menyedari segmen perniagaan makanan ini sebenarnya terjana dari pengurusan acara kami, maka kami mengambil kesempatan untuk melengkapkan pengurusan acara dengan membekal makanan terus kepada pelanggan sebagai salah satu pakej dalam perjanjian.

Maka terujudlah segmen perniagaan ini.

Tidak menghadkan pelanggan kami kepada pelanggan tertentu, kami juga bergiat seperti mana perniagaan catering yang lain dengan pakej-pakej kelengkapan pensajian sampingan.


No comments:

Post a Comment