Kami Sepetang EM

Sepetang Event Management “Sepetang EM”

Tunjang perniagaan kami adalah pengurusan acara atau majlis “Event Management”. Dari sekecil majlis pertunangan hinggalah ceramah mega.

Tawaran perkhimatan kami secara amnya adalah penyelesaian menyeluruh acara atau majlis pelanggan kami.

Dari penyediaan tapak, khemah, pengangkutan, petugas, tempat penginapan tetamu, promosi, jemputan. Pendek kata pelanggan kami hanya perlu nyatakan tarikh dan jumlah peserta pada majlis mereka dan kami akan pastikan acara atau majlis pelanggan kami terlaksana dan mendapat pujian tetamu.

Tuesday 17 May 2016

Green Rangers Camp KPA MNS

Seramai 140 murid sekolah rendah dari pelbagai sekolah meyertai "Green Rangers Camp KPA MNS". Mereka telah memulakan aktiviti sejak 13 Mei di Batu Kurau dan meneruskan aktiviti mengenali alam khasnya hutan paya laut di Pusat Eko Pelajaran Kuala Sepetang.

Mereka dibahagikan kepada 10 kumpulan yang dinamakan dengan nama-nama haiwan yang hidup di sekitar hutan paya laut.

5 lokasi wajib telah diamanahkan kepada Sepetang EM untuk memberi interpritasi kepada kumpulan katak dan ular. 21 orang murid dan 5 orang guru. Hmmmm boleh berkawan ke katak dan ular ni?

  • Daput Arang
  • Pusat Interpritasi
  • Hutan Paya Laut
  • Jeti
  • Tapak Semaian dan tambahan Ladang Apple. Ladang Apple!!??

Pujian kepada kumpulan ini. walaupun masih di sekolah rendah, mereka berupaya menyusun ayat yang baik semasa membuat pertannyaan dan sangat mesra.

Terima kasih dan jumpa lagi.
 







Sonneratia Caseolaris atau Sea Apple


No comments:

Post a Comment